nummer fjorton

alla galaxer. de rör inte till det. är jag för distraherad för att drabbas av det oändligt stora? galaxerna gör mig ingenting just nu. rör mig inte. just nu. tänker på vad som bryter tystnaden. hos mig är det inte tyst nu. inte nu. pink floyd håller konsert för mig. i rummet bredvid målas det. mitt huvud håller föreläsning. säger åt mig att göra massor. lite frånvarande ord har skrivits om galaxerna, om man inte räknar med mitt namn datum klass är sista mening INTE LITE, ALLTSÅ! vad tänkte jag? bob dylan går upp på scenen, eller går han in i itunes värld? ballad in plain d. jag har tänkt mycket på personerna i min musikdosas värld idag. vet inte riktigt vad jag vill säga.

jag skulle vilja skriva en recension, om någonting fint. jag tycker inte om recensioner som sågar. det har varit min favoritskoluppgift sedan jorden runt på 80 dagar. den var fin. liknelsen om att bananer var som grädde är finast. jag längtar tills recensionen av dance dance dance på engelskan. hur jag inte kommer kunna formulera någonting förrän natten innan och hur allting flödar. en snabb visuell tanke kom till mig. en flod som forsar. forsar forsar. bryter upp allting i sin väg. 

how good how good does it feel to be free?
and I answer them most mysteriously
are birds free from chains of the skyway?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv