jag tror att jag har drömt att mina hårtoppar är kluvna i fyrkanter två nätter i rad, precis samma scenario när jag upptäcker hårstråna, men jag vet inte, det kan ju vara en dröm det också. och så har jag fått somna, sova och vakna jättegott inatt. iron & wine's daytrotter session är jättebra, och jag har kommit på att det vore roligt att jobba som ett levande uppslagsverk. med lite hjälp från internet förstås, så man klarar sig. till sist så är sommaren ovanligt kall och vit, och jag undrar om renarna är kvar mitt i berlin. hoppas inte.

2 kommentarer:

  1. tänk att få vara en blåval någon gång. det är nog mitt favoritdjur av alla djur. vara störst och låta mest och ändå bara behöva simma omkring och äta pyttesmå plankton. att de kan bli så stora av små plankton.
    vad fint det har blivit här inne förresten. det känns som man är i en film när man tittar på bilden. jag vill ha den på min vägg någon gång om jag får.

    vi borde undersöka det där med renarna snart.

    SvaraRadera
  2. jag har laddat ner helt galet mycket bra film nu förresten. vi borde titta snart.

    när vi slutat skolan och inte känner oss förpliktigade, för det ska vi inte göra på ett tag, då kan vi väl bo lite på det där hotellet, eller i något av ödehusen bredvid? efter att vi undersökt det där med renarna förstås.

    SvaraRadera

Bloggarkiv