nummer hundrafyrtioåtta

och det ändrades. igen. vet inte var sprudlandet tog vägen, är det tröttheten som knuffades? men jag har några ord att skriva, blått bläck mot vitt papper. tunt. en anteckning till min påminnelse säger ORD. fint att kolla på. och, min kära är i stockholm. "debatt i samhället" kommer i höst på svt. du är så fantastisk. har något som känns som en uppgift, till emma. men en fin uppgift, som känns bra. den ska jag skriva här ikväll, datorn får komma in i familjen sängland's hus. vi är många familjemedlemmar, tror en till får komma till ikväll. nu känns det bättre igen, så snabbt det ändras. tanken på nål och tråd i deras tåliga mjuka kroppar känns fin, ger energi. har ett par sköldpaddskroppar, virkade. dem kan jag sätta ihop. åh. en kudde fick dissekeras innan, till förmån för aro. hon är fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv