nummer åttiotvå

bob dylan strömmar ur högtalarna. den sprudlande lyckan har bytts lite mot en mer melankolisk lycka. django reinhardt gjorde mig galen, bytte till prickig skjorta provade vit blus klämma i håret. dansade lite stilla och log en massa mot den tomma sängen. för den var inte tom inuti mig ju. det arga uttrycket var faktiskt en slump. ville mer föreviga det fina i fåtöljen med kaffe bok och fin musik, var inte så arg. nu sitter jag i sängen. huvudet mot ena knäet, nyduschad. håret är tungt. fryser ganska mycket. pingvinstrumpor. inget ljud har kommit ur min hals på en tid nu, sist var nog till memphis blues.så klumpig, bet mig nyss i tungan. då viskade jag aau.

kom hit

1 kommentar:

  1. cool blogg du har både denna och din matblogg :P tack för komplimangen och vi hörs imorgon :)

    SvaraRadera

Bloggarkiv