baby, you set my heart on fire, I got a hurricane inside my veins and I want to stay forever

ibland undrar jag hur någonting överhuvudtaget har kunnat vara jobbigt när du finns i världen. du fanns månader innan jag föddes, kanske var du redan min. tryggheten som alltid vilar i hjärtat, som vaggar det. och oftast är jag bara glad att du finns. att du får mig att andas. ibland blir jag ledsen över att nya människor finns, tänker att det är förargligt att de också kan se hur underbar du är. då blir jag glad när jag tänker på att du verkligen är så underbar som du verkar. och nya människor kan vara fina, bara lite skrämmande. ibland förundras jag över hur vi alltid kan vara i vår egen värld bland tusen andra. men det är ju så naturligt. en värld där vi delar allt kan inte försvinna. jag är bara glad att du finns. jag tror på vår kärlek. jag undrar hur någonting överhuvudtaget har funnits utan oss.

2 kommentarer:

  1. allt är så fint. angående gessle blir jag varm i hjärtat av människor som inte är så himla anti-Per. blir så trött på sånt. herregud han kan ju i alla fall spara sommaren på burk. det måste vara värt något.

    SvaraRadera
  2. min bästa vän! & älskare. kom hem.

    SvaraRadera

Bloggarkiv