nummer sjuttiosju

skriver. om naoko och olivia. 'naoko, an asian patti smith. and olivia, a female devendra banhart with blond hair' de är superfina. undrar bara hur jag ska få bilden i mitt huvud att fastna på pappret. gav upp att skriva historer med kinesiskt bläck, när jag kommit på tio meningar var en nedskriven. blir krattig handstil av vanligt bläcl på rött papper. lyssnar igenom lp-skivor. bob dylan, david bowie, kinks och doors än så länge. bowie var mest jobbig. min lista över saker jag vill införskaffa: (avskriven rött papper kinesiskt bläck)
INTO THE WILD -KÖPA
PATTI SMITH -FILM
SYLVIA PLATH
MAMMUT FUCKING ÅMÅL HMM
EDITH SÖDERGRAN
FÅ DINA KÄRLEKSBÖCKER UPPLÄSTA OCH LÄSA DEM SJÄLV
UPPLEVA DIN KÄRLEKSMUSIK
YOUR POETRY
blomma-hus-löv-blomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv